محصولات

 
 
 
Brand-Rex
 
 
EDIMAX
 
 
MK Electric
 
 
Solar
 

کابل شبکه  Cat6 چهار زوج بهم تابیده با مقاومت 100 اهم در نوع S/FTP  با یک لایه شیلد مشترک  روی همه زوج ها و یک لایه فویل برروی هریک از زوج ها مناسب برای محیط های داری نویز میباشد ،قطر مس در هر رشته AWG 23/1 معادل (0.57mm) ، این کابل قابلیت کار در فرکانس 600 مگاهرتز و پشتیبانی از پروتکل اترنت 1 گیگابایت را دارد، با روکش بنفش رنگ دارای خاصیت  LSZH بوده که در صورت آتش سوزی دود و گاز سمی از خود متصاعد نمیکندو در حلقه های 500 یا 1000 متری عرضه میگردد .

کابل شبکه Cat6 چهار زوج بهم تابیده بامقاومت 100 اهم در نوع F/FTP با دو لایه فویل که بصورت مجزا هریک از زوج های بهم تابیده و درنهاییت کل کابل را احاطه کرده است مناسب برای محیط های داری نویز میباشد،قطر مس در هر رشته AWG 23/1 معادل (0.57mm) ، این کابل قابلیت کار در فرکانس 600 مگاهرتز و پشتیبانی از پروتکل اترنت 1 گیگابایت را دارد، با روکش بنفش رنگ دارای خاصیت  LSZH بوده که در صورت آتش سوزی دود و گاز سمی از خود متصاعد نمیکند و در حلقه های 500 متری عرضه میگردد.

کابل شبکه Cat6 چهار زوج بهم تابیده با مقاومت 100 اهم در نوع U/UTP  قطر مس در هر رشته 23/1 AWG معادل (0.57mm) ،این کابل قابلیت کار در فرکانس 550 مگاهرتز و پشتیبانی از پروتکل اترنت 1 گیگابایت را دارد ،با روکش بنفش رنگ دارای خاصیت  LSZH بوده که در صورت آتش سوزی دود و گاز سمی از خود متصاعد نمیکند و در جعبه 305  متری عرضه میگردد.

کابل شبکه Cat6 چهار زوج بهم تابیده با مقاومت 100 اهم در نوع U/UTP اکسترنال  قطر مس در هر رشته AWG 23/1 معادل (0.57mm)  می باشد ، این کابل قابلیت کار در فرکانس 550 مگاهرتز و پشتیبانی از پروتکل اترنت 1 گیگابایت را دارد ،این کایل با دو روکش که روکش خارجی آن از جنس پلی اتیلن و روکش داخلی با روکش LSZH  مناسب برای محیط های باز و بیرون از ساختمان میباشد . این کابل در حلقه های 500  متری عرضه میگردد.

پچ کوردهای Cat6 برندرکس در دو نوع, FTP UTP  با قابیت پشتیبانی پروتکل اترنت 1گیگابایت این قابلیت را به مصرف کننده میدهد تا بالاترین سطح کارایی را برای سیستم شبکه خود داشته باشد. پچ کوردهایCat6 برندرکس در متراژهای 1 تا 5 متری و با تنوع رنگی طوسی،آبی،قرمز،سبز و زرد ارائه میگردد و تمامی آنها همراه با بوت و برچسب اطلاعات می باشند.

بررسی گارانتی محصول