محصولات

 
 
 
Brand-Rex
 
 
EDIMAX
 
 
MK Electric
 
 
Solar
 

کابل شبکه Cat5e چهار زوج بهم تابیده با مقاومت 100 اهم در نوع U/UTP  قطر مس در هر رشته AWG 24 معادل (0.51mm)، این کابل قابلیت کار در فرکانس 250 مگاهرتز و پشتیبانی از پروتکل اترنت گیگابایت را دارد ،با روکش بنفش رنگ دارای خاصیت  LSZH بوده که در صورت آتش سوزی دود و گاز سمی از خود متصاعد نمیکند و در جعبه 305  متری عرضه میگردد.

کابل شبکه  Cat5e چهار زوج بهم تابیده با مقاومت 100 اهم در نوع F/UTP  با یک لایه فویل مشترک روی تمامی زوج ها  مناسب برای محیط های داری نویز میباشد ،قطر مس در هر رشته AWG 24 معادل (0.51mm)، این کابل قابلیت کار در فرکانس 250 مگاهرتز و پشتیبانی از پروتکل اترنت گیگابایت را دارد، با روکش بنفش رنگ دارای خاصیت  LSZH بوده که در صورت آتش سوزی دود و گاز سمی از خود متصاعد نمیکند و در حلقه های 500 متری عرضه میگردد.

پچ پنل 24 پورت بدون پوشش فلزی Cat5e  با قابلیت نصب در رک، کارایی واقعی و فراتر از انتظار Cat5e را ارائه میدهد.

پچ پنل 24 پورت غیر شیلد Cat5e با آرایش دهنده کابل در پشت پچ پنل

پچ کوردهای Cat5e  برندرکس در نوع UTP , FTP  با قابیت پشتیبانی پروتکل اترنت گیگابایت این قابلیت را به مصرف کننده میدهد تا بالاترین سطح کارایی را برای سیستم شبکه خود داشته باشد. پچ کوردهای Cat5e  برندرکس در متراژهای 1 تا 5 متری و با تنوع رنگی طوسی،آبی،قرمز،سبز و زرد ارائه میگردد و تمامی آنها همراه با بوت و برچسب اطلاعات می باشند.

بررسی گارانتی محصول