محصولات

 
 
 
Brand-Rex
 
 
EDIMAX
 
 
MK Electric
 
 
Solar
 

newlogo

 

كمپاني انگلیسی Brand-Rex، توليدكننده‌ي انواع تجهيزات Passive مورد نياز در شبكه‏ هاي ساخت‏يافته، اعم از نوري و مسي شامل انواع كابل، پريز، پچ‌كورد، پچ‌پنل و ديگر اتصالات مي‏باشد. كابلهاي مسي استاندارد Cat5e اين كمپاني با نام تجاري GigaPlus و كابلهاي مسي استاندارد Cat6 آن با نام تجاري Cat6Plus در ايران از شهرت به‌سزايي برخوردار است. كيفيت بالاي محصولات اين كمپاني به حدي است كه اگر شبكه‏اي بر اساس استانداردهاي جهاني كابل‏كشي ساخت‏يافته و با استفاده از تجهيزات اين كمپاني و توسط نصب‌كنندگان مورد تأييد آن نصب گردد، از 25 سال گارانتي این کمپانی برخوردار خواهد بود.

 

 

از محصولات قابل توجه این شرکت Blolite است که با به‌کارگیری تکنولوژی Blown Fiber امکان استفاده از انواع مختلف فیبر را با توجه به رشد نیاز برای مشتری فراهم ساخته و از نظر تکنولوژیکی ویژگی‌های خاصی را در اختیار قرار میدهد.

 

 

در یکی از کارخانجات این کمپانی معظم که بیش از 100 سال سابقه در تولید کابل دارد، کابلهای ویژه بر اساس نیاز خاص مشتری ساخته میشود. بیانیه‌ي مأموریت این کارخانه به اين صورت تعریف شده است: "To become our customers’ preferred choice for cabling solutions in our selected markets" .

 

کابلهای ویژه در این کارخانه دارای کاربردهای خاص در صنایع زیر است:

•    هوافضا

•    راه آهن

•    دفاعي، دريايي

•    خودروسازي

•    كاربردهاي صنعتي

در كنار محصولاتي هم‌چون پچ‌كوردهاي مسي مخصوص Blade Serverها و يا پچ‌پنل‌هاي ماجولار زاويه‌دار و يا پچ‌پنل‌هاي ماجولار با پورت‌هاي يك در ميان بالا و پايين كه علاوه بر اين كه محصولاتي در رده 10G مي‌باشند، در مركز داده نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرند، تعدادي از محصولات كمپاني برندركس به صورت ويژه براي استفاده در مركز داده طراحي شده است.

يكي از اين محصولات، كابل‌هاي مسي سبك، كم حجم و نازك 10G موسوم به Zone Cable‌ مي‌باشد. اين كابل‌ها، با وجود آن که ( CAT6A (Augmented CAT6 هستند، داراي قطري معادل 5.4 ميليمتر مي‌باشند.

سيستم نوري از پيش آماده شده موسوم به MT Connect نيز از ديگر محصولات مهم براي مراكز داده مي‌باشد. در اين سيستم، كليه‌ي اتصالات نوري، از پيش انجام پذيرفته است و در نتيجه بدون نياز به عمليات نصب كانكتور يا اسپلايسينگ در محل با يك سناريوي از پيش تعريف شده‌ ضمن حفظ كيفيت،‌ نصبي سريع و آسان، صورت مي‌پذيرد.

 

 

همچنين كمپاني Brand-Rex گام‌هاي سبز خود را در حفاظت از محيط زيست محكم‌تر از گذشته بر مي‌دارد. در همين راستا اطلاع‌رساني‌هاي خود به وسيله‌ي بروشورها، مجلات خبري و ... را از طريق كاغذ ممنوع نموده و تمامي امور را به صورت الكترونيكي به انجام مي‌رساند تا با مصرف كمتر كاغذ درختان كمتري نيز بريده شده و طبيعت سبز كمتر مورد آسيب قرار گيرد.

علاوه بر آن، اين كمپاني جعبه‌هاي كابل خود را از موادي كاملاً سازگار با محيط و كاملاً قابل بازيافت، بدون رنگ اضافي و با رنگ اصلي و طبيعي خود‌ توليد و ارائه مي‌نمايد، تا كمكي به كاهش مصرف انرژي و هدررفت آن و نيز كاهش آلودگي نموده باشد.

اين كمپاني در مراكز داده نيز با استفاده از كابل‌هاي مسي نازك Zone Cable‌ خود و همچنين كاهش قطر و تعداد كابل‌هاي نوري به كار رفته با استفاده از محصولات نوري MT Connect خود توانسته حجم و فضاي مصرفي كابل‌هاي مسي به كار رفته شده را كاهش دهد و از اين راه ضمن اشغال فضاي كمتر، مشكلات رايج گردش هوا در اين مراكز را كاهش داده و صرفه‌جويي‌هايي را نيز در هزينه و مصرف انرژي و سرماسازي موجب گردد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به بروشورهاي فنی موجود در شركت، مجموعه اطلاعات گردآوری شده در سایت شرکت؛ www.negarnetworks.com و يا به سايت اينترنتي این کمپانی؛ www.brand-rex.com مراجعه شود.

 

 

بررسی گارانتی محصول