در سيستم كابل كشي ساخت يافته، يك لينك نوري، علاوه بر كابل استاندارد، شامل اجزايي ديگر نيز مي شود كه مهمترين آنها پچ پنل هاي نوري، پيگ تيل هاي نوري و آدابتورهای نوری و كانكتورهای نوری  مي باشد و اين مجموعه در نهايت با پچ كورد هاي نوری ساخت كارخانه اي ابتدا و انتهای خود به تجهيزات اكتيو اتصال مي يابند.

اتصال كابل هاي نوری به پيگ تيل ها و نيز به يكديگر از طريق فيوژن اسپلايسينگ صورت مي پذيرد. امكان نصب كانكتور نوری برروی كابل نيز وجود دارد.

كليه اين عمليات، توسط افراد دوره ديده در تيم اجرايی و با ابزار مناسب، صورت مي پذيرد تا بتوان تست های انجام شده با تستر را با موفقيت پشت سر نهاد.

 

 

 

در سيستم كابل كشي ساخت يافته، يك لينك مسي، علاوه بر كابل استاندارد، شامل اجزايي ديگر نيز مي باشد كه مهمترين آنها پريزهاي ديتا در سمت كاربر و پچ پنل هاي مسي در سمت مركز است و اين مجموعه در نهايت با پچ كورد هاي  مسي ساخت كارخانه اي در ابتدا و انتهاي خود به تجهيزات اكتيو اتصال مي يابند.

نصب كابل برروي پريزهاي ديتا و پچ پنل ها، توسط افراد دوره ديده در تيم اجرايي و با ابزار مناسب، صورت مي پذيرد تا بتوان تست هاي انجام شده با تستر فركانسي را با موفقيت پشت سر نهاد.

عمليات كابل كشي نوري در داخل و خارج ساختمان ها و در بسترهاي مختلفي همچون لوله هاي توكار، لوله هاي دفني، رايزرها، سيني هاي سقفي، سيني هاي دفني، داكت ها، ترانك ها و... از جمله خدماتي هست كه توسط تيم هاي اجرايي شركت، قابل انجام مي باشد.

كليه كابل ها در مبدا و مقصد، براساس كدينگ و با استفاده از شماره كابل از يكديگر تميز داده مي شوند.

علاوه بر اين، كابل هاي نوري، در مبدا و مقصد و در برخي نقاط، در طول مسير، با استفاده از پلاك هايي كه برروي آنها نصب مي گردد از كابل هاي غير نوري نيز متمايز مي گردند.

تيم هاي اجرايي شركت، داراي تاييديه هاي كابل كشي ساخت يافته بوده و كليه مراحل عملياتي را نيز برهمين اساس به انجام مي رسانند.

 

طراحی پروژه های شبکه محلی و شبکه کمپی در بخش پسیو و اکتیو، از جمله فعالیت های بخش فنی شرکت، به شمار می آید.

اجرای این پروژه ها در تمامی حوزه های بخش پسیو (ایجاد بستر عبور کابل با استفاده از لوله، حوضچه، داکت، ترانک، سینی های سقفی و دفنی، لدر و ....، کابل کشی مسی، کابل کشی نوری به روش سنتی و روش دمیدن باد Blown، نصب رک، نصب پریزهای توکار و روکار، نصب پچ پنل مسی و نوری، کدینگ ، لیبلینگ، مستندسازی، تست مسی و نوری و ...) به همراه انجام تست با تستر Fluke و کدینگ، لیبلینگ و مستندسازی، مبتنی بر استانداردهای کابل کشی ساختیافته و توسط  تیم اجرایی به انجام می رسد. تيم اجرايي شركت داراي تاييديه هاي كابل كشي ساخت يافته می باشد.

در بخش اکتیو نیز خدمات نصب، راه اندازی و پیکربندی سوییچ ها، راه اندازی سیستم IP Telephony ، راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس ، راه اندازی سیستم مونیتورینگ شبکه ، راه اندازی دوربینهای مداربسته مبتنی بر IP ، راه اندازی سرویسهای مبتنی بر لینوکس و ویندوز و راه اندازی مجازی سازی و کلاسترینگ، قابل انجام می باشد.

عملیات فیوژن اسپلایسینگ، از جمله خدماتی است که هم در دل پروژه های شرکت و هم مستقل از آن ها به کارفرمایان و نیز شرکت های همکار، ارائه می گردد.

 

بررسی گارانتی محصول