بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، در تاریخ سی ام تیرماه لغایت دوم مرداد ماه 1396 از ساعت 10 الی 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

شركت مهندسی كوثر شبكه نگار، با تكيه بر تجارب علمی و عملی و به خدمت گرفتن تجهيزات پيشرفته‌ نصب و تست، اعم از مسی و نوری، در كنار استفاده از بهترين محصولات روز دنيا، امكان اجراي كابل‌كشی ساخت‌يافته به صورت استاندارد را فراهم کرده است. فعاليت‌هاي شركت در زمينه‌ مشاوره، طراحي، نظارت و اجراي شبكه‌هاي ساخت‌يافته به محدوده‌های گسترده‌تری مانند مشاوره، طراحی و نظارت بر پروژه‌های مركز داده و ارائه‌ی محصولات خانگی و اداری ارتباطی شبكه گسترش يافته است. در ادامه توضیحات کامل تری را از زبان آقای مهندس تیموری مدیرعامل شرکت مهندسي كوثر شبكه نگار در نمایشگاه الکامپ 96 به گزارش نشریه شبکه  مشاهده می کنیم.

اولین همایش ملی مراکز داده، زیرساخت‌ها و سرویس‌ها، در تاریخ 12 الی 14 تیرماه سال 1396 توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با حمایت و تایید سیویلیکا (ناشر تخصصی کنفرانس‌های کشور) در تهران بر‌گزار گردید. هدف از برگزاری این همایش، پوشش موضوعات مطرح در حوزه‌ی مراکز داده (شامل مشاوره، طراحی، یکپارچه‌سازی، اجرا، خدمات، نگهداری، ارزیابی) و نیز بررسی مسائل و چالش‌های مهم مربوط به این صنعت می‌باشد.

بررسی گارانتی محصول