فروشگاه

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، در تاریخ سی ام تیرماه لغایت دوم مرداد ماه 1396 از ساعت 10 الی 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

 

1
 
در این نمایشگاه بیش از 800 شرکت از ایران و 20 کشور خارجی، در فضایی به مساحت تقریبی 35 هزار متر مربع دستاورها، خدمات و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.  بنا بر گفتة مدیر اجرایی بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ): علاوه بر ۳۷۵ شرکت داخلی، ۳۷ شرکت خارجی از کشورهایی مانند کره‌ جنوبی، چین، تایوان، هلند، آلمان، ایتالیا، ژاین و بیش از 400  مجموعه در قالب کسب و کارهای نوپا حضور داشتند.
 

2
به گفته رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، این نمایشگاه در قیاس با سال قبل ۷۰ درصد رشد کمی داشت و فضای مفید این نمایشگاه به ۳5 هزار رسید.

3
در روز سوم الکامپ نیز شبکه ملی اطلاعات به عنوان مهم‌ترین طرح دولت در حوزه فاوا رونمایی شد.
 

4
شرکت مهندسی کوثر شبکه نگار نیز همچون گذشته حضوری فعال در نمایشگاه داشت. پس از ورود به سالن 35 بعد از گذراندن چند غرفه با شبه جزیره ای نسبتاً وسیع (حدود 70 متر مربع) به عنوان فضای نمایشگاهی این شرکت مواجه می شدید، که با شکل و شمایل خاص خود، موضوع تنها نمایندگی رسمی کمپانی Brand-Rex بریتانیا در ایران را بخوبی به نمایش گذاشته بود. مجموعه¬ای که پس از گذشت قریب بیست سال حضور موفق، توانسته است از خود علاوه بر نام نیک در عرصة فناوری اطلاعات، چهره¬ای مهندسی و علمی از خود به جای بگذارد. از محوری ترین ویژگی های شرکت مهندسی کوثر شبکه نگار ، اولویّت بخشیدن به نیازهای مشتری و توجه ویژه به یادگیرندگی سازمانی خود است.
 

5
همکاری با تأمین کنندگان محصولات اصیل و با کیفیت و برخورداری از شبکة نمایندگی¬های فعال در سطح کشور، از تمایزات مجموعة شبکه نگار است. که حاصل سال¬ها تجربة این شرکت است.
کمتر مجموعه ای را می توان یافت که در کنار فعالیّت تجاری خویش به امر خطیر آموزش و انتقال دانش بپردازد. شرکت مهندسی کوثر شبکه نگار را می¬توان از آن دسته فعالان اقتصادی دانست که توجه ویژه¬ای به این امر داشته است. در الکامپ 23 می توانستیم  تبلور این مهم را در غرفة این شرکت به وضوح مشاهده کنیم. خدمت آموزشگاه مجازی برای سازمان ها، نهاد ها و افراد و نمایش مقالة برگزیده در نخستین همایش مراکز داده شاهدی بر این مدعاست.   
همین طور که می دانیم چند سالی است که فناوری آموزش مجازی مورد توجّه دانشگاه های کشور قرار گرفته و به خوبی از این فناوری برای گسترش دایرة دانش بهره برده اند. در همین راستا، شرکت مهندسی کوثر شبکه نگار امکان بکارگیری این فناوری را برای افراد، آموزشگاه¬ها، سازمان¬ها و شرکت¬های دولتی و خصوصی فراهم کرده است. تیم متخصص دپارتمان فنی شبکه نگار با بهره گیری از تکنولوژی¬های روز دنیا توانسته بستری را طرّاحی کند که بستر استفاده از آموزش مجازی را برای همگان از جمله آموزشگاهها، استادان و دانشجویان هموار سازد.

 6
به جرأت می¬توان گفت، یکی از مراجع اصلی در زمینة مرکز داده در کشور، دستاوردهایی است که در قالب کتاب با تلاش متخصصان جوان و خلاّق دپارتمان مرکز دادة شرکت تالیف و تدوین شده¬است. این کتاب¬ها حاصل تجربیاتی ارزشمند است که در انجام پروژه¬های مراکز داده در مجموعه¬های دولتی و خصوصی حاصل شده است.

7
 
یکی از قسمتهای غرفه شرکت، آراسته به یکی دیگر از تلاش¬های علمی ارزنده¬ای بود که توسط پژوهشگران جوان و نخبة شبکه نگار صورت گرفته بود. مقالة برگزیده در نخستین همایش ملی مراکز داده با عنوان: " تاثیر دسترس پذیری مرکز داده بر تداوم کسب وکار" نمایشگر روزآمد بودن و تلاش علمی مجموعة شبکه نگار در عرصة فناوری مراکز داده است.  

8
 
در حاشیة نمایشگاه، دپارتمان فنی ، با برگزاری کارگاههای آموزشی با عناوین FTTx و GPON،  کابل کشی ساخت یافته، آشنایی با مراکز داده و ... سعی بر آشنا نمودن هرچه بیشتر علاقمندان با زمینه های فعالیت شرکت داشت.

9
 
فضای اختصاصی غرفه شاهد حضور مهمان گوناگون از نقاط مختلف کشور بود، عموم این مهمانان از مراکز برجستة دولتی و خصوصی بودند که برای بازدید از آخرین خدمات و محصولات شرکت کوثر شبکه نگار و مذاکره مستقیم با مدیران ارشد شرکت به این غرفه آمده بودند. در مجموع و طی چهار روز برپایی نمایشگاه، قریب 5000 نفر از غرفه شرکت در این نمایشگاه بازدید کردند که از این میان حدود 600 فرم جمع آوری اطلاعات توسط نماینده تیمهای بازدید کننده، تکمیل گردید.

 10
نه تنها الکامپ، بلکه تمام روزهای سال، فرصتی است برای ارائه نوین بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و هموطنان عزیز.  

11
 
در خاتمه وظیفه خود میدانیم که از حضور همه عزیزانی که این شرکت را مورد لطف و تفقد قرار داده و  با اختصاص وقت گرانبهای خود از غرفه‌ي این شرکت بازدید نموده اند، صمیمانه سپاسگزاري نماییم. امید است در آینده‌ي نزدیک شاهد ارتقاء محسوس سطح همکاری با این عزیزان باشیم.

13

بررسی گارانتی محصول