گسترش دهنده امواج وایرلس ادیمکس برنده جایزه Red Dot در سال 2015

شرکت Edimax Technology پیشرو در ارائه راه حل های شبکه ، مفتخر است اعلام دارد که اکستندر EW-7438RPn برنده جایزه طراحی Red Dot در سال 2015 شده است.

 جوایز سالیانه طراحی محصول Red Dot که سابقه قدمت آن به سال 1950 میلادی باز می گردد و یکی از معتبرترین جوایز بین المللی طراحی محصولات است، در شهر اِسِن آلمان به خبرگان طراحی صنعتی و متخصصین این امر اهداء می‌شود.

در سال 2014 این جایزه به بیش از 16500 محصول از 70 کشور دنیا در زمینه نوآوری ، کیفیت ، کارایی و دوام اهدا شد.

در سال 2015، طراحی محصول Extender EW-7438RPn شرکت ادیمکس، برنده این جایزه گردید.

این محصول ادیمکس، یک گسترش دهنده امواج وایرلس کوچک است که عملکرد قدرتمندی دارد.

طراحی هوشمندانه آن به شکل پریز برق دیواری، حداکثر انعطاف پذیری را برای پیدا کردن بهترین مکان در منزل شما فراهم میکند تا اکستندر بیشترین اثر پوشش دهی امواج وایرلس را ارائه دهد.

ظاهر ساده و زیبای آن یک راه حل ساده و شیک برای از بین بردن مناطق کور و متصل نگه داشتن تلفن های هوشمند ، تبلت و سایر دستگاه هایی است که با امواج وایرلس کار میکنند.

به علاوه این اکستندر دارای قابلیت نصب سریع و آسان است و اندازه جمع و جور منحصر به فرد ی دارد.

حالت ابتکاری و مفید "Good Night" یک راه حل ساده و راحت به کاربران می دهد تا دستگاه و چراغ های روشن آن را در شب خاموش و صبح مجددا روشن نمایند و چراغ LED که وضعیت اکستندر را مشخص میکند به آسانی قابل دیدن است.

نرم افزار رایگان آن برای گوشیهای هوشمند IOS و اندروید، دارای قابلیتهای مختلف و عملکرد کاربر پسندانه مانند زمانبندی وای فای ، شبکه مهمان و تحلیل و نمایش امواج وایرلس محیط اطراف است.

بررسی گارانتی محصول