فروشگاه

به کلیه تامین کنندگان محصول و خدمات جهت رونق و توسعه کسب و کار خود در فضای آنلاین، توصیه میشود بکارگیری و استفاده از روشهای مختلف انلاین مارکتینگ به تنهایی کافی نبوده و آشنایی کامل با انواع روشهای مختلف و بکارگیری صحیح و تلفیقی آنها، بازخورد مناسب رفتار تبلیغاتی کسب و کار شما را بهمراه خواهد داشت. راهنمای زیر جهت ارائه راه حل های جامع برای استفاده تلفیقی از روشهای مختلف بازاریابی در فضای آنلاین تدوین شده است.

 

تبلیغات بنری

بنر پیامی تبلیغاتی است که به شکل گرافیگی، شامل متون و تصاویر روی صفحات وب سایت‌ها ظاهر می شود و بینندگان را به سایت آگهی دهنده یا صفحه مشخصات کالا/خدمات هدایت می‌کند.

•    بنرها در حقیقت بخشی از پیام‌های تبلیغاتی شرکت‌ها/وب‌سایت‌ها هستند.

 

•    این شیوه تبلیغ‏، اسم، نشانه (logo) و تولیدات شرکت‌ها را با روش‌های گوناگون و متنوعی به نمایش می‌گذارد.

•    بنرها، ابزاری برای افزایش میانگین کلیک‌ها به شمار می‌آیند.

•    با کم‌ترین جزئیات، مشتری را به کلیک ترغیب می‌کنند.

•    در صورت استفاده از برنامه‌های بازاریابی زنجیره‌ای، این روش کلیدی برای دنبال کردن مکانیزم این برنامه‌هاست.

 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی ، که به آن گزارش آگهی نیز می گویند ، گونه ای از تبلیغات خبری است که طی یک متن خبری همراه با توضیح و تصویر به معرفی شرکت ، محصولات و یا خدمات در قالب خبر می‌پردازد.

 

نیازمندی ها

بخش نیازمندی‌ها در وب سایتها به عنوان محلی شناخته شده در اینترنت برای معرفی خدمات ، کالاها و تجارت شما با قیمت‌های مناسب است.

ایجاد آگهی عادی و تمدید آن به تعداد نامحدود ، در مواردی رایگان است.

 

بازار

با استفاده از امکانات طراحی شده در بخش بازار (فروشگاه) ، تامین کنندگان کالا و خدمات بدون پرداخت هیچ وجهی، محصول و خدمات خود را در بازار تبلیغ کرده و هزینه تبلیغات خود را به ازای فروش انجام شده و بصورت کاملا توافقی به سایت پرداخت خواهند کرد.

 

تخفیف گروهی

با استفاده از فرایند تخفیف گروهی در سایت ، تامین کنندگان کالا و خدمات با ارائه تخفیف مناسب، میتوانند میزبان اعضاء سایت بصورت دسته جمعی و گروهی، جهت ارائه خدمات و محصولات خود باشند. جهت خرید گروهی در سایت ، تامین کننده بصورت کاملا توافقی مشارکت خواهد داشت.

 

آفیلیت مارکتینگ

اگر خدمات یا کالاهایی برای فروش دارید اگر به دنبال پیدا کردن لیست مشتریان بالقوه هستید ،

با استفاده از این امکانات می توانید با روش Performance Based یا "همکاری در فروش" به هدف خود برسید. در این روش شما زمانی هزینه تبلیغات را پرداخت خواهید کرد که نتیجه مورد نظر شما (فروش) حاصل شده باشد.

 

اس ام اس مارکتینگ

با استفاده از پنل رایگان ارسال SMS امکان این را خواهید داشت که به راحتی خدمات و محصولات خود را از طریق SMS به دیگران معرفی نمایید. در صورتی که شماره دریافت کنندگان پیام خود را در اختیار دارید می توانید آنها را وارد سیستم نمایید و به صورت اختصاصی اقدام به ارسال کنید. در غیر اینصورت می توانید گیرندگان پیام خود را بر اساس شهر ، کد پستی ، پیش شماره و نوع سیم کارت (دائمی و اعتباری) انتخاب نمایید و به صورت انبوه SMS خود را ارسال نمایید.

 

فکس مارکتینگ

با استفاده از پنل ارسال فکس ، این امکان برای کلیه اشخاص، سازمانها و شرکتها بوجود خواهد آمد که با استفاده از شماره اختصاصی، محصول و خدمات خود را برای دریافت کنندگان فکس بصورت انبوه معرفی و ارسال نمایند. مدیریت آنلاین فکس های ارسالی و دریافتی در این روش بسیار آسان بوده و ارسال زماندار یکی از ویژگی های بارز آن میباشد.

 

بازاریابی ویروسی

در حال حاضر بسیاری از کارشناسان از خاصیت ویروس در بحث بازاریابی ویروسی استفاده می کنند. فرض کنید شما بتوانید با استفاده از بازاریابی ویروسی کسب و کار خود را به 50 نفر معرفی کنید و در همان لحظه هر یک از این افراد به 50 نفر دیگر کسب و کار شما را معرفی کنند در نتیجه در کمتر از چند لحظه بیش از 2500 نفر از کسب و کار شما مطلع خواهند شد.

در حال حاضر با استفاده از اینترنت، بازاریابی ویروسی بسیار پررنگ شده است و بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا از این روش استفاده می کنند.

با استفاده از این امکان در سایت شما میتوانید با تهیه گزارش و رپورتاژ از کسب و کار خود، آنرا در اختیار مخاطب قرارداده و در بخش های مختلف سایت ، در قالب داستان و سناریو های کسب و کار انتشار دهید.

 

ایمیل مارکتینگ مجاز

با انتشار روز افزون مزاحمت های ایمیلی و spam کردن آنها توسط مخاطبین و دریافت کنندگان، سایت های بزرگ اینترنتی برای ارسال خبرنامه و ایمیل های تبلیغاتی برای اعضا و مخاطبین خود، از قبل کسب اجازه نموده و تنها مجاز هستند برای افرادی ایمیل ارسال نمایند که تمایل به دریافت ایمیل از مبنع مورد نظر دارند.

 

ویدئو مارکتینگ

تامین کنندگان کالا و خدمات با استفاده از این امکانات میتوانند تخصص خود را در قالب فایل ویدئویی آموزشی در اختیار مخاطبین و متقاضیان قرارداده و کسب درامد نمایند. ویدئو مارکتینگ یکی از روشهای آموزشی انتقال تخصص، بعد از نسل آموزشی محتوا محور در فضای آنلاین میباشد.

 

موبایل مارکتینگ

با استفاده از امکانات بخش موبایل مارکتینگ، تامین کنندگان کالا و خدمات، میتوانند محصولات خود را در قالب یک اپلیکیشن موبایل، به سادگی و با سرعت دسترسی بالا، در قالب یکی از روشهای مارکتینگ، به مشتریان واقعی و بالقوه معرفی کنند.

 

سیستم تطبیقی هوشمند

با استفاده از امکانات این بخش، متقاضیان محصول و خدمات، درخواست خود را ثبت نموده و تامین گنندگان کالا و خدمات نیز اطلاعات خود را در قالب یک آگهی ثبت میکنند. سیستم بصورت هوشمند اطلاعات طرفین را تطبیق نموده و آنها را در قالب ایمیل، سامانه و پیامک به یکدیگر معرفی مینماید.

 

سیستم مدیریت یکپارچه ابزارهای اطلاع رسانی

با استفاده از امکانات این سیستم، تامین کنندگان محصول و خدمات میتوانند کلیه روشهای مارکتینگ کاربردی خود را در یک پنل بصورت یکپارچه مدیریت نموده و دچار گزارشگیری جزیره ای در سامانه های مختلف نشوند.

 

 

بررسی گارانتی محصول